lesalgac1 Selam kızlar, az önce doktordan geldim daha önce konuşmuştuk. Kız mı erkek mi diyee.. doktor yüksek ihtimal erkek dedi ama yine de net konuşmayalım dedi bekleyelim 1-2 hafta dedi…. @saratlb @dolunayes - erkek demiştiin 🌸 Yazayım dedim ✌🏻
dolunayes M-Y2020 kiz senin de kizin oluyomus ya kiz demistim neden yazmadin :) Saglikla gelsin prenses
lesalgac1 dolunayes ahahah inşallah değişmez ya, çok tatlı bi kızım var bi tane de oğlum olsun isterdiim… sağlıkla gelsin inşallah 🥹🙏🏻