bensu_0101 arkadaşlar 20 haftalık olduk bugün çok şükür. sabahtan beri adet olacakmışım gibi kasık ağrım var normal midir korkuyorum
minikgirl23 bensu_0101 ben de bu gun 19+4 oldum. Bir kac gun once ayni ağrı bende de oldu. Bir şey yok çok şükür.