esraEb Kızlar merhaba. 36 haftalık hamileyim bebeğim dün geceden beridir aşırı hareketli ve abartılı olmayacak şekilde de karın ağrım ve bel ağrım var. Doğum belirtileri arasında bunlar var mı ?
busrankan esraEb yalancı sancılarınız da olabilir şimdiden rabbim kucağınıza sağ Salim almayı nasip etsin ❣️
heg33 esraEb Bende 35 haftalık hamileyim biraz sancım ve açılmam çıktı bakalım.Hafif bel ağrım var ve bebekte toplanmalar oluyor.Doktor bugünde doğurabilirsin bi kaç haftada sürebilir böyle dedi normal doğum tamamen sürpriz yani 😄
esraEb busrankan çok teşekkür ederim sağ olun 🙏 yarın kontrole gideceğim ama dün geceden beri uyutmadı beni 😤
busrankan esraEb son düzlüktesiniz artık havalarda çok sıcak onunda biraz etkisi oluyor Allah yardımcımız olsun
esraEb heg33 ayyy açılmayı nasıl anladı ? Ben en son 34. Haftada gittim her şey normal demişti sancım da yoktu muayene de etmedi. Yarın gideceğim 36 haftalık oluyroum işte. Sizi muayene etti mi ? Birde bebeğinizin cinsiyeti nedir ?
heg33 Erkek bebek canım alttan muayene etti bebek aşırı aşağıda olduğu için.Aşağı doğru çok baskı şikayetim vardı