Gbbggj _fatmanrymmz bence değil benim de 31 hafta da nst ağrılarım çıktı 35 olduk hala erken doğum riskim var ilaç iğne tedavisi başlamıştı fıtılle devam ediyorum sizin de erken doğum riskiniz olabilir bi muayene olun
Gizem_cetinbas _fatmanrymmz bizde bugün tam 31 haftalık olduk aynı şekilde kasıklarım ve belim ağrıyor ve ara ara karınım çok sertleşiyor iş bile yapamıyorum doktor kontrolünü bekliyorum
_fatmanrymmz Gbbggj Erken doğum riski olmadığını söylemişti doktorumuz. Cumartesi günü kontrole gideceğiz inşallah hayırlı sonuçlar alırız
_fatmanrymmz bensu_0101 Benim 31 haftada bugün başladı ama şiddetli değil doktorunuz erken doğum riski var felan dedi mi yani rahim ağzı uzunluğuna baktı mı
_fatmanrymmz Gizem_cetinbas Bende aynı şekilde belim ağrıyor kasıklarım ağrıyor bebeğin kemikleri iyice sertleştiği için çok zorluyor beni