B-P-R sana her kelimede katılıyorum iyi çıkanlar yaptır diyor ama benim gibi riskli çıkarsa ki çok yüksek bir oran söylediler hamileliğim 2 haftadır zehir oldu kaldı ki her halukarda aldırmayacagım halde üzüntü oldu bana. Bilmeseydim daha iyiydi. Şimdiki aklım olsa hiç bir testi yaptırmam yüzdelik oranlarla insanı üzmek bence. Ama detaylı ultrason çok önemli çünkü orada müdahale edilecek şeylere bakılıyor.