7+6dan beri kanama alanim var. 12+5im.Eskiden kirmizi kirmizi kan geliyordu. En son 16sinda az geldi. Progestran kullaniyorum. Yine agrilarim oluyor.Neyse ev tasiyacagiz. Butun evi benim temizlemem lazim. Ya ben nasil yapacagim onu. Gucum mu var. Annem temizleyeci kadin tutuyor. O gelsin diyorum hayir diyor esim. Zaten gunluk hayatta sadece sofra kaldiriyor o kadar yardim ediyor. Temizlik yapmiyorum ama camasir bulasik yemek bende hep. Gercekten yoruldummm