Berfn_dgn 36+3 teyiz ve bir haftaya yakındır sağ göğsümden süt akıyor çok az miktarda nedeni ne olabilir yada başına gelen oldumu??
Kullanici4141 Berfn_dgn bende 16. Haftadan beri geliyor az az doktorum normal olduğunu vücudun anneliğe hazırlandığını söyledi
Nurcanben Berfn_dgn benimde akıyordu 15 16 haftalardan beri normal bir durummus şuan mesela sütüm baya var bebek bı memeyi emerken diğerinden yine fazlasiyla akmaya devam ediyor