Ao526- Hunya Trendyoldan almıştım U şeklinde aşırı rahat vallahi, hamilelikten sonra bile uyunur 😂 ben kalktığımda eşim hamile yastığına atıyor kendini çok güzel rahat diye 😂 tavsiye ederim ❤️ beli destekliyor göbüşü destekliyor mis gibi
oguzkagan_ Hunya Ben dört aydır falan kullanıyorum. Onsuz asla uyuyamıyorum. Trendyol’dan aldım. Tavsiye ederim.
aslanprenses_ E bebekte var yastık sadece sırtını ve böbreği destekliyor. Gri beyaz renkte. Aldığım günden beri huzurla uyuyorum onunla. Her hamile kadına tavsiye ederim.
aslanprenses_ Hunya evet ondan ben çok memnunum. Diğer büyük hamile yastıklarından da var onda rahat edemedim. Yani boyun fıtığımdan dolayı rahat edemedim. Belki sen edebilirsin 🥰
semadrd Ben de aldım 1 gün yatabildim canım kocaman heryerini sarıp sarmalayan birşeydi ama ben çok bunaldım içinde 😂 terlemiştim o yüzden sadece bir gün kullandım
Hunya Ben de rahat edeceğimi sanmıyorum yastık seçiyorum çok.Altı cırtlıların kayıyo demişler ama denenebilir