Mutlulukkk Ya gercektenn havalardan dolayi mi terliyorum yoksa baska bi sebepten mi anlamadimm. Sirtim gogsum bacaklarim boynum her yerim su iicinde. Ya sizde cok terliyor msunuz yoksa ben mi terliorum sadece 🥺 38+2yim. 3-4 gundur boyleym dha cok
Mutlulukkk Alposannesi14_ ya oyleymis evet. Ona da hazrlikliyim da, smdi ki terleme sebebimi merk ettm..havalar bayagidir sicak ama son gunlerde fazzla fazla terleynce bi sasirdim
turkuaz_ Mutlulukkk sort tişört üstüme yapışıyor hep ıslak gezıyorum . Geçen kilodu değiştiricektim aürekli değiştirdiğim için kalmamış askıdan aldım oda kurumamış öylece giydim zaten terden islanıyo 5 dk sonra 😂😂😂
Mutlulukkk turkuaz_ haha dogruu 😂😂 ayy neyse sevndm bari tek olmadigma. Hastalk flan mi var acaaba dedm yani okdr 😂😂
Mutlulukkk Alposannesi14_ oyleymis ya. Havalar sicak taamam dedm ama cam kapi vs acik oomasina ragmen terleyince bi korktum valla
Ilba_34 Mutlulukkk ben normalde sıcağı seven biriyim şuan 15+6 yım yürüyen alev gibi geziyorum 😂 sabah akşam soğutucunun önündeyim geceleri de yatağın karşısına açıyorum aşırı bunalıyorum sürekli dolaptan su içiyorum ne olacak bu böyle bilmiyorum 😪
Mutlulukkk Ilba_34 canm ayni bende oyleydim ama.dunden beri burnum akiyor bogazm acior gbi..sakin oyle durma daha..evet baska trlu durulmuyor bliorumm ama dikkat et artk. Hasta olursan ugrasirsin bu havalarda.