11 de 14 te 21 de ve 25 te kullandım ilk aylar crp den diğerleri de idrar enf. 4 kerede şaşe kullandım şuan 30 h. Olucam valla durup durup tekrr ediyor bi faydası olmadı ilaçların idrar yolu içn. Mesela 2 3 gündr iyiydim şimdi yine kasık ağrım sık idrar hissim başladı bugün itibariyle umarım sabaha geçmiş olur. Arada birde parol içiyordum. 4 5 kere de parol serum da aldım. Bnde bide kum çikiyor idrarda. Böbrek usg si çkndim normal çikiyor kültür de temz. Ama enfeksiyon peşimi bırakmadı bu hamilelik te