dilarabasciftci Normal Dogum İstiyorum Bebişimiz Erkek Son iki Gündür Acayip Baskı Var Genital Bölgeye ve Geceleri Zor Uyuyorum Erken Gelir Mi Bu Paşa Yoksa Artık Sona Yaklaştığım İçin mi Böyle🫠🩵
ilgihazaal dilarabasciftci sona yaklaştığı için sanırım aynı durum bende de oldu nstde hiç sancı çıkmadı. Kanala yerleşiyor galiba artık. Zamanında gelir inşallah 😇
esraEb dilarabasciftci ben de 36 haftalığım. Dün geceden beridir bel ve karın ağrım var. Aşırı da hareketli. Benim de ilk gebelik ve erkek. Yarın kontrol var. Vaktinden önce doğurmak istemiyorum 😤
dilarabasciftci ilgihazaal aynen öyle sonuçlar hep güzel normal ama ben hergün bugün dogurcam diye uyanıyorum yataktan
dilarabasciftci esraEb bende aynı şekilde ilk gebelik çarşamba günü kontrol var inşallah sağ salim zamanında alırız kucagımıza 🙏🏼😘🩵