YuvarlanamayanPaanda ben de aydan aya iğne vurulmayı düşünüyorum en mantıklısı o geldi , kullanımı bıraktıktan 1 yıl sonra çocuğun olabilir dedi doktorum hormonları etkilediği için 1 yıl olmaz dedi spiral i hiç düşünmedim bile ama bu deri altını bi düşündüm bende hiç sormadım yorumları okuyayım bende 🧐