gulten_01 sedseda Ocean vitamin D3 (yetişkinler için olanı) bu arada baya iyi bebekler ve çocuklarda kullanıyor tavsiye ederim.
Masal-10 Evrem990 Günde 3 damla ekmeğin üstüne damlat kahvaltıda demişti doktorum daha kullanmadığım olmadı decaviti unutuyorum ya
feyzcvs Devit-3 verdi bana doktorum günde 9 damla. Ama devit-3 iyi midir bilemiyorum normal zamanda da verilen bir d vitamini
Ybah feyzcvs nasıl içiyorsunuz Ben 6 damla kaşığa koyup içiyorum Ne kadar doğru bilmiyorum Tadı da kötü 😐
MinikMucizem___ feyzcvs merhaba d vitamini doktor yeni banada verdi 9 damla dedi ama eczaci çok degilmi dedi ölçüsü siz hergun mu 9 damla kullandınız
Ybah feyzcvs doktor mu söyledi ben de öyle mi yapsam Öbür türlü Bi çay kaşığını doldurmuyor Etki etmesi zor gibi
feyzcvs Ybah ya suya damlatıp iç ya da ekmeğe damlatıp dedi doktorum. Önceden de d vitamini eksikliğim olduğunda kullandığım bir ilaç tadı kötü diye hep ekmekle tüketmişimdir