Kızlar aşırı heyecanlıyım yarın sabah 7.30 yatışım olcak 9 gibi alırız dedi çok heyecanlıyım ameliyattan hiç korkmuyorum ilk defa olucam ameliyat ama ister istemez stres oluyorum. Bana tecrübelerinizi yazar mısınız biraz da sonda olayından tırsıyorum bakalım neler olacak sizler neler yaşadınız 🥹🥹🥹