Zehracvk Kızlar selam, 6+4 hamileyim sürekli mide bulantısı ve mide yanması yaşıyorum geceleri bir türlü rahat uyuyamıyorum yaşayan varmı normal mi sizce?
Ulviyedlnn Zehracvk aynısı bende de var doktor normal diyor acile gittim bulantı icin iğne vurdular serum verdiler o günü rahat geçirdim sadece evde kullanabilmek için ZOFER hap yazdı
Haticemk Zehracvk merhaaba bende 8 haftalık gebeyım benımde aynı sekılde bulantım mıde yanması ve agzımda sureklı tukenmeyen acı bı tad var bende sordugumda 3 ay 5 ay a kdr surecek dıyenler oluyor ama mıde bulantısı ıcın hap kullanabılırsın mıde yanması ıcın doktor suan bana bısy yazmadı kullanmamak gerekıyormus gecmıs olsun
Zehracvk Haticemk aynı şekilde banada yazmadı bugün kontrole gittim ama 3 aydan sonra vitamin veya ilaç desteği alabilirmişim