EcrinHazal Slm hanımlar 3.gebeligim iki kızım var onlarda bel ağrısı nedir bilmedim sadece doğumda biraz ağrıdı ama suan 7haftaligım ve ilk günden beri belim kopmuş gibi agri cekiyorum aynı durumu yaşayan varmı?