fizikcianne kızımda 2 paket 44 lü almıştım prima. Ama 15.günden sonra küçük gelmeye taşımaya falan başlamıştı. Ben bez bitsin diye kullanmaya devam ettim sonra 3 numaraya gectim ama suan 2.ye hamileyim. 32 li tek paket aldım gerisi stok yapmak için 3 4 5 numara alıyorum. En cok onlar kullanılıyor hatta 4 ve 5 numara.