Kobican Gün içinde sızı halinde ağrılarım olurdu ama sağ tarafımda şiddetli ağrılarda hissetmeye başladım çocuk yerleşiyo dedi çoğu kişi ama korkmalımıyım bilmiyorum 11. Haftadayız
Yenibirannee Kobican benimde ilk zamanlar cok agrim oluyordu adet agrisi gibi ve bel ağrılarım. Siddetini az cok siz daha iyi bilirsiniz dayanilmayacak gibi olmuyordu benim ağrılarım
Kobican Yenibirannee Benimde dayanılmayacak kadar değil ama yinede tedirginlik oluyo çünkü anlık bian ağrıyorken sonra duruyo ve tekrar başlıyo