Nhlhmz11 Bsrylm Dalin aistim ama kuruluk yaptı, kullanmıyorum artık üni baby aldım çok memnunum nemli oluyor vücudu , ıslak mendil de baby turco kullaniyorum toplu olarak aldim
Sermec27 Bsrylm baby me şampuan kullanıyorum oğlum ilk doğduğu günden beri oğlum 25 aylık ıslak mendil olarakta sleepy kullanıyorum
Tgcmrt48 Bsrylm oğlumda hep mustela kullandım deterjan olarak ersağ ve dalin kullanmıştım, şimdi sebamed şampuan aldım üni baby deterjan aldım sleppy bez molfix izotenik ıslak mendil aldım 🌸
acemianne22 Saydıgınız üç üründe temiz içerikli değil.ben şampuan olarak siveno ıslak mendil olarak sleepy’i tercih ettim