Betul3860 Kizlar 36+5 iz iki gündür yeşilimsi akıntım oluyor başına gelen var mı? Hastaneye gidecm de yinede bı soruyum dedim bebeğime bişey olmaz inşallah kasıklarımda belimde ağrım da var
Tgcgkhn Betul3860 G12s_18 bende de var hiç geçmedi 3 aylıkken başladı şuan 8 olduk doktorum antibiyotiği en son verdi onunladı geçmedi maalesef
Papatyaaa__ Betul3860 kardeşımde de öyle olmuşdu 38haftada enfeksiyon olduğunu öğrendik ve 38de zorunlu sezeryen oldu doktora gidin bence
aaslim G12s_18 başlarda düşüğe kanamaya neden olabilir diyordu doktor ama 26 haftalıksınız bi sakıncası olmaz sanırım, benim de hamileliğimin başından beri var bir türlü geçmiyor