Yasemin30 Kızlar prensesime kavuştum Allah’ın izniyle bu sabah 7 de suyum geldi gece boyunca sancılarım oldu her 10 dakika da bir sancım geldikçe derin derin nefes aldım verdim rahatlamama yardımcı oldu sabah suyum gelince hastaneye gittim muayene ettiler 8 cm açılmam varmış yarım saat ve 1 saate Doğum gerçekleşecek dediler bu arada nst ye bağladılar ondan sonra kalk gez dediler gezmeye başladı sancılarım sıklaştı sıklaştıkça nefes kontrolü yaptım ve dedim artık kızım geliyor dedim ebeye ve doğumhaneye gittim ebem baktı hadi artık ıkın dedi ve 3 ıkınmayla kızım dünyaya geldi 37+5 te sağlıklı bir şekilde kızıma kavuştum darısı bekleyenlerin başına🙏🙏🙏
Necla06 Yasemin30 Allah analı babalı büyütsün canim bize de dua et kolay Doğum olsun hepimizin 🤲🙇🏻♀️
Buseayazerdgn Yasemin30 darisi bana insallah r0 li haftalaro gormeden dogurrum Allah anali babali büyütsün
Bella Sağlıkla büyüt.💗 İnşallah ben de 38 olmadan böyle sağlıklı hızlı bir doğum ile alırım bebeğimi kucağıma.🤲🏼
Zeynepimmm Yasemin30 allahim analı babalı büyütsün darısı başımıza insalah.ne guzel burdan okuduğumda o kdr basit gbi gorunuyoki gözüme.cok güzel anlatmissiniz.cesaret geliyo insana..sabaha kdr sancı çekmişsin ya o sancılar nsldi.cok zorladimi sizi?.
reinamm Yasemin30 ay ne güzel hem erken hemde su gibi gelmiş😌😍 hayırlı uğurlu olsun. Sağlıkla büyütürsün inş. Dikişin var mı