acemi1annee tabiki imkanlara bağlı çok da zorlamamak lazım bebeğin ihtiyaçları da var. İlk doğumumu özelde yaptım, ikinciyi de doktorumdan memnun kaldığım için aynı devam ediyorum. Burda en yakın devlet pek iç açıcı değil, rahat edebileceğimi düşünmediğim için devlete gitmeyi düşünmüyorum. Ama tabiki her devlet hastanesi bir değil, iyisi de vardır illaki