mbetuly 12 haftalik gebeyim doktorum folik asit kullanma daha dedi ve multivitamin olarak iMom omega önerdi siz hangi multivitamin kullaniyorsunuz ? iMom omega kullanan var mi
Kelebekcim mbetuly ben hamileliğim boyunca kullandım ama bana primo vermişti hala kullanıyorum 13 günüm kaldı doğuma
mombabe mbetuly doktorun ne dediyse o 🙌🏻 doktorlar kan tahlilimize göre veriyor herşeyi tabi bu doktorun ilgisiyle de alakalı bi durum, ne kullan diyorsa kullan, ne kullanma diyorsa kullanma, ilaç kana karıştığı için çok çok önemli bir konu
Kediannesi21 mbetuly her iki gebeliğimdede kullandım doğum sonrası da imom latteyi kullanıcam emzirme döneminde
Zeynep_ze mbetuly ben kullanıyorum ilk başlarda çok zorlanıyordum ama alışınca doktor değiştirmedi doğurana kadar kullanmamı söyledi