Kelebekcim 9.ayımdayım nokta halinde 2 çatlağım oluştu 5 ayrı ürün kullanıyorum ve söylenildiği gibi milyarlar yatırmadım Hindistan cevizi yağıdır , organik yağ karışımıdır vsvs gayette pişman değilim kullanmasaydım eminim çatlarmışım. Ne kadar aza indirilirse o kadar iyi bence. Bol su ve nemli tutmak 👍🏻