Muberra08 Kızlar sabaha karşı rüyamda bir kadın gördüm bana dedi ki pazar günü doğumun var hazırlıklara başlayalım dedi çok korktum 37 haftalık olacağım sizce neden
prenses_annesii2603 Muberra08 bilinçaltı rüyalar bunlar canım kafana takma hamilelikte böyle endişelerimiz oldugu için rüyamızda da görebiliyoruz için rahat olsun sağlıkla gelsin bebeğin
mombabe Muberra08 ay ne olur pazar günü bu gönderiyi güncelle merak ettim çok 🙃 37 erken değil zaten gelişimi iyiyse doktorun daha iyi bilir elbet ama malum olmuştur belki, bende her gece doğuruyorum rüyamda 🤣
myangelson Muberra08 bence doğumun yaklaştığı için bilinçaltına öyle girmiştir buralarda doğum hikayeleri vs de okuyorsan ailede de konuşuyorsaniz ki artık yaklaştığı için konuşuluyordur illaki bence bilinçaltının oyunu 😅 hem doğum olsa da birşey olmaz zaten normal haftalarda Allah’ın izniyle birşey olmaz
Sumeyyenur1 Doğumu çok taktığın sürekli düşündüğün için görmüş olabilirsin. Yada gerçekten doğumun pazar günü seni önceden bilgilendirmiş 🙂 sezeryan mi normal mi düşünüyorsunuz acaba doğumu malum normal doğumda ne zman gelecegi belli olmuyor bebislerimizin
Muberra08 Sumeyyenur1 benim bebek makat geliş olduğu için sezeryan dayanamadım hastaneye gittim iyi ki gitmişim nst de sancım çıktı 🥴🥴
Cansusnr Muberra08 rüyamda hamile olduğumu gördüm hamile olduğumu öğrendim bebeğimin erkek olduğunu gördüm erkek çıktı bebeğimin yüzüne kadar gördüm çok tatlıydı bakalım rüyamdaki gibi mi doğacak ayrıca korkmanada gerek yok 37haftalk olmsssn
Gebe_hanim Muberra08 Tatlım ben 1 haftadır falan sürekli doğurduğumu görüyorum ya normal doğumdayım yada sezeryanda yada doğurup hastane odasında bebeğime bakıyo oluyorum 🥲 35haftalığım doktorum nasıl doğurmak istediğini düşün dedi demez olaydı😂 sürekli aklımda nasıl doğursam genel anestezi mi olsam bilmem ne bir sürü düşünce var bilinçaltım da sürekli bunlar olunca rüyama yansıyor seninde öyle olmuş olabilir ✨
Muberra08 Gebe_hanim yaaa bende görüyordum ama bu kez pazar günü hazırlan falan dediler rüyamda korktum 😂
Deletedmom0071 Muberra08 37 haftalık erken bir süre değil canım korkmana gerek yok. Ayrıca korktuğun rüyalar anlatılmaz. Kalktıktan sonra dualarınızı okuyun be kötü rüyaları kimseye anlatmayın.