nergizbaran01 ya bana daha vermediler benim 3.hamileligim 2.oglumdan 8yil sonra hamile kaldım bunu doktora ilk başta belirtmistim sezeryan yaparız demişti ama geçen hafta doktora gittiğimde çatı muayenesi yaptı ben doktorla konuşmadan ebe doktora bilgk verip haftaya tekrar gelin dedi günü mu alamadım kendi kendime acaba beni normal doğuma mi hazirliyo diye düşündüm pazasrtesi kontrolüm var artık gün vermesini isticem bende