Rabissskemal Kızlar ben 5 ay sonra sigaradan tiskindim düşük tehlikem çıktı sizler hala içiyor musunuz ?
mombarbie_ Rabissskemal ilk öğrendiğim zaman bıraktım direk zaten 5.haftadan sonra istesemde icemezmisim kokusu çok tiksindiriyor
2prenses_masal-oyku Rabissskemal ben öğrenmeden hemen hemen 3 4 hafta önce tiksindimbidahada içmedim içenlerşn yanında bile duramıyorum miğdemi bulandırıyo diğerinde de kendi isteğimle bırakmıştım
Zeyzey055 Rabissskemal ben ilk gebrligim de hep içtim 32. Haftada doğdu 2. Ye gebeyim 1.5 aylıkken öğrendim ondan sonra tiksindim 7 ayligim kokusuna bile tahammül edemiyorum ilk evladıma nasıl bir kötülük yapmışım bazen aklıma gelir anneligimi cok sorgularım rabbime şükürler olsun ki sağlığı yerinde ☺️☺️
Busrata33 Rabissskemal siz tiksinmemişsiniz kendi isteğinizle bırakmışsınız ikisi farklı şey☺️Ben tiksinmedim hiç midem bulanmadı az da olsa içiyorum
Nurcihannan Bemde çok tiskinmek istedim ama olmadı normalde günde 1 paket içerdim. Şimdi 6 7 falan içiyorum. Keske bırakabilseydim yapamadım.
-syma1 Emine12456 aynen ben de öğrenir öğrenmez yapılması gerekeni yaptım içilen ortamda bile durmuyorum çok zararlı bebek için
Derara Benimde daha 5haftalık tek dileğim sigaradan tiksinmek🙁yok bırakamıyorum. Nasıl olacak bilmiyorum. İyice stres oldum🙁
Aseleft Bana daha 21 haftalikken plasenta yaşlanması var dendi detayli ultrasonda bunu duyana kadar günde 5 tane falan iciyodum sonra korktum ve ani bi kararla biraktim sigarayi su an 36 haftalığız hâlâ içmiyorum cok sukur eger birakmasaydim erken doğum vs olabilirdi be bebeğim kilo almayabilirdi. Midem bulanmadigi icinde tiksinememistim ama korkuyoa biraktim iyikide öyle yapmışım
Gizembalkan Aseleft ne kadar güzel keşke bende bırakabilsem çalıştıgım için daha çok stres oluyorum elim sürekli sigaraya gidiyor evde az içmeye çalışıyorum
Melis-s26 Bende tiksinmedim maalesef, 23 haftalık oldum günde 6-7 tane içiyorum. Çok da korkuyorum birsey olacak doğduğun da diye .. şimdilik bir sıkıntı çıkmadı ama bu olmayacak anlamına gelmiyor bildiğim halde çok zorlanıyorum maalesef bırakma konusunda ..
ozleemmmmmm Yani bu bir sınav heralde 8 haftalık hamileyim normalde 1 buçuk 2 pakete yakın içiyordum azalttım ama en az 1 paket yakın içiyorum yine resmen canım çekiyor ve istiyor ne yapacağım bilmiyorum her içtiğimde bin pişman oluyorum kendime çok kızıyorum ama ne yapacağım bilemiyorum Allah hepimizi tiksindirsin inşallah
Cansuekm8 Ben 5. Haftamda öğrenir öğrenmez bıraktımm bu hayata gelmeyi o seçmedi biz istedik sonuçta ona bu kötülüğü yapamazdım onun sevgisi ağır bastı aramıyorum bile sigarayı aklıma gelince hemen bebeğimi düşünüyorum o minik kalbinin ne kadar güçlü attığını duyunca iyiki bıraktım dedim tertemiz büyüsünler içimizde 🌺🌺🌺🥹🙏🏻