Berfnak Merhaba 9+5 iz uyandığımdan beri şiddetli bir kasık ağrısı var . Ve buna beşlik eden bel ağrısı var . Ağrı kesilmiyor git gide artıyor normal mi yoksa doktora gitmeliyim mi ?
Mervedenizkrks Berfnak lekelenme vs yoksa ama dayanamicak gibiyse regl sancısı gibi değilse gitmeniz de fayda var normal olmadığını düşünüyorum
Mervedenizkrks Berfnak mutlaka gidin o zaman sol kasık hani stres yapmadan korkmadan ve yormadan kendinizi gidin derim ilk gebelik olduğu için biraz risk oluyor Allah korusun o yüzden yine de önlem amaçlı gidin beklemeyin
Berfnak Mervedenizkrks hazırlanıp gidiyorum doktorumu aradım hemen gel dedi umarım kötü bişey yoktur dua edin bana 😔🙏🏼
Mervedenizkrks Berfnak korkma çok etkiliyor rahat ol stres yapma biliyorum zor insan endişe içinde oluyor ama dua et bol bol mutlaka bana da haber ver Allah’ın izniyle iyi haber bekliyorum 🙏🤲
Beyrukk Merhaba bende 9+5 im lekelenmem var kanamalı. Bnmde hafif bel ağrım ve az kasık sancım var. Bugün randevu aldım
Mervedenizkrks Beyrukk lekelenme oluyor ama önlem amaçlı gidin tabi çünkü ağrının şiddeti ve kanama rengi yoğunluğuna göre olumsuz sonuçlar çıkabiliyor umarım güzel sonuçlar alırsınız 🤲🙏
Berfnak @Mervedenizkrks doktora gittim çok şükür şimdi iyiyim iğne ve serum verdi ve kullanmam için progestan fitil verdi dikkat etmemi söyledi sıkıntı olmaz inşallah 🙏🏼
Mervedenizkrks Berfnak aman sakın kendini yorma sürekli yat dinlen ve stres yapma moralin yerinde olsun Allah’ın izniyle birşey olmaz