Makif Kızlar sehir hastanesi nur hanıma giden var mi memnun musunuz asistan mi muayene ediyor ilgilenisi vs nasıl?
Beceriklianne Makif ay hiç bilmiyorum cnm ya Bülent şimşek ve Mete bertizlioglu çok ovduler onları biliyorum bende
Sevde4299 Makif özlem ece başaran açıl kendisi bakıyor çokta güzel açıklama yapıyor nur hocaya hiç gitmedim
Makif Beceriklianne 1 bucuk aydir randevu almaya çalışıyorum 2 sine de alamadım bugün eşim nur hanıma bulmus hemen almış ilk defa gideceğim bakalım nasıl.
Makif Betuss7 nur hanıma 1 defa gittim ama doktoru hiç görmedim asistanları ilgilendi hep onların ilgilenişi iyiydi. Sonrasında Bülent beyde devam ettim çok çok memnundum ondan 15gun oldu doğumumu yaptım :)