Merhaba kızlar 🥰 bebeğimin hareketlerini geçen hafta çok güzel hissediyordum. Eşim dahi tekmeleri hissetti. 3 gün önce tetenoz aşısı oldum ondan sonra bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum. Tetenozdan sonra detayli ultrosonum vardı orada çok şükür her şey normaldi ama ben aklıma çok taktım tekmeler savuran bebek neden hareket etmez aşıdan kaynaklı olabilir mi acaba. Sizin de fikrinizi almak istedim.