Yasdervse Merhaba yeni kürtaj oldum bebegımn kalbi durmuştu yaşta 30 oldu korkuyorum hamıle kalabılırmıyım tekrr yaş 30 oldu of. Buraya sızlere yazmak ıstedım kürtaj sonrası 30 yas üstü hemen hamıle kalan varmıdır
Ebrar27 Yasdervse benim arkadaşım 38 kaldı çokta sağlıklı doğum yaptı o yüzden korkma hersey allahtan gelir olmıcak diye bişi yoktur
sselinn Yasdervse 30 yaş ne ki. Sanki yaşlanmış gibi yazmışsınız. Günümüzde okulu bitir iş bul evlen derken çoğu kadın 30un dan sonra evlenebiliyor. Boşuna kaygılanmışsınız
yenibirannis Yasdervse 35 yasındaym bnde geç olduu artık kalmam sanıyodum bi baktım hamileyim ilk 3 ay inanamadım şuan 29+1 iz🙏💙 Rabbime şükürler olsun
Seymoshh Yasdervse 35 im ve 13 haftalık hamileyim korkmayın tuttuysa yine olur inş sağlıkla büyütmek nasip olsun
elifsen 33 yaşındayım ve gebeyim. Yumurta rezerviniz iyi ise rahimde problem yok ise, eşinizin spermleri olması gereken kalitede ise 40 da bile olur. Kendinizi umutsuzluğa kaptırmayın
SSuleeN 34 yaşındayım çok korkuyordum korka korka 4 ay olmuştuk… sonra baktım pozitifim ve hiç korktuğun gibi olmuyor. 35+1 olduk bugün :) şükür rahat olun her şey bizim içim hayatta
Yasdervse sselinn çevremdeki insanlarn 30 dan snra hamıle kalmak zor ondan bebegn kalbı duruyor dıyenler bıle var bırını sustursam diğeri can yakıyor benı bu piskolojıye soktular 😞😞
Yasdervse Seymoshh allah razı olsun sizlerde saglıkla kucagınıza alın inşallah 🙏 dilerim tekrar nasip olur
AynurHuseyin Yasdervse canım sakın korkma bak ben 39 yaşındayım 7 aylık hamileyim rabbimin izniyle bir sıkıntı yaşamadan tekrar hamile kalırsın 🙏🏻🧿
Yasdervse AynurHuseyin canmm çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah sağlıkla kucagınıza alırsnz dilerim aynı duyguyu yasamak nasip olur
Seymamemektar Yasdervse canım 32yaşındayım daha yeni 5haftalık hamileyim hiç kasma kendini otuz yaş artık hiç bişey yeni teknolojiyle sağlık sisteminde. Etrafa kulaklarını kapat milleti dinleme sakın. İnsanlar zaten otuzda evleniyolar bu dönemde kırkta hamile kalıyorlar eskisi gibi değil hiç bişey merak etme.
Yasdervse Seymamemektar öyle güzel temenniler veriyorsunuz kı Allah razı olsun inşallah annelık isteyen herkese nasip olur ❣️
Balbebek012 Yasdervse canım benim 30 yaş büyük bir yaş değil ki tabi ki hamile kalabilirsin anne olabilirsin içini karartma
BirazbundanBirazondan1 Yasdervse ben 40 yaşında hamile kaldım. İlk hamilelik evlendim. 3 ay sonra hamile kaldım. Ama kan pıhtılaşma sorunu yüzündenmiş hemen düştü. Kan pıhtılaşması için gittiğim 2 doktor yaşın ileri mucize hamile kalmışsın dedi benim moral bozuldu. İkinci doktor tüp bebek yapalım dedi. Ben 3 yada 4 aya sonra tüp bebek tedavisine başlayım diye düşündüm. Son gittiğim doktor görüşmesinden 1 ay olmadan ben hamile kaldım. Şuan 29 haftalık hamileyim ilk düşük tehlikesi var dediler ama şimdi herşey yolunda. Umutsuzluğa kapılmayın
Yasdervse BirazbundanBirazondan1 çok teşekkür ederim sanırım bendede kan pıhtılaşması var bebegımn kalbı durdugunda doktorum öyle söyledı
MelekAnnesiii Yasdervse 33 yaşındaym bir kez ilişki ile hamile kaldım ama 30 öncesi herşey daha kolaymış bunda Zorlanıyorum daha çok yeni ama Rabbim nasip edecek olduktan sonra 50 de yine verir merak etme