Kızlar Bugün bebeğim 57 günlük oldu. 56.günün gecesi saat 1 de koltuktan düştü, ağladı sonrasında sakinleştirdik emzirdim, 2 saat kadar uyutmadım. Sonrasında uyudu uyandı şeklindeydi. Sabah kusmuştu korkup hastaneye götürdüm her şeyine baktı doktor iyi dedi, fışkırır gibi kusması gerekiyor ve 3 ten fazla olacak dedi. Eve döndüm her şey gayet iyiydi 4 buçukta uyuttum bir ara uyandı biraz emdi uyudu, 8 de tekrar kendim kaldırdım, bu arada hem emzirip hem mama veriyorum. Ama sürekli uyku halinde, mamasını eskiden daha çok yerdi şimdi azaldı yemek istemiyor ve biraz önce yedirdiğini mamayı da kustu ne yapacağımı şaşırdım