Kızlar merhaba 19+5 ' teyiz
2 gündür belim ağrıyor sanarken dün kontrolüm vardı doktorum sağ böbrekte şişme var dedi takip edilecek birde üroloji doktoru baksın dedi devam ederse şişmeye kateter takılır şuan gerek yok buna dedi tabi, bu durumla karşılaşan oldu mu😔