Aycaatl Özele gidiyordum ,denemek için devlete gittim muayenelerden çok çok memnun kaldığım için özeli bıraktım ve devlette doğum yaptım. Bu biraz nasip işi bence.. Devlet var devlet var,ne bir kere randevu problemi yaşadım,ne sıra bekledim,eşimi muayenelere aldılar, sohbet eşliğinde muayene ettiler, ultrason fotoğrafı videosu çekmeme izin verdiler, doğumdan sonra bile doktorum geldi saçımı falan okşadı,halimi hatırımı sordu,sohbet etti.Ama mesela yine denemek için başka bir devlet hastanesine gittim,hep acemi asistanlar vardı,ne sorsam doğru düzgün cevap vermiyorlar,göz teması bile kurmuyorlardı.Doğru doktoru ve hastaneyi bulmak lazım.Bu arada durumumda var,direk özelde de doğum yapabilirdim ama devletteki doktorumu çok sevdim onda devam ettim ,iyi ki de öyle yapmışım ,ilaç parası dışında cebimden 1kuruş çıkmadı