Kuzum ilk kızımda genel anestezi aldım ikinci kızımda spinal anestezi aldım ve kesinlikle spinali tercih ederdim şimdi doğum yapacak olsam .Bebeğinin ilk anını görmek muazzam bir duygu ve ben spinalden sonra daha kolay toparladım kendimi hiç de panik yapmadım doktorumla konuş beraber senin için uygun olana karar verin inşallah sağlıkla kucagina almak nasip olsun🍀