Merhaba, öncelikle herkese sağlıklı zamanlı doğumlar diliyorum. 24 temmuz pazartesi günü 35+2 iken rutin kontrole geldim, nst bağlandı normal ultrasonla kontrolüm yapıldı, sancı yok her şey normal sadece çocuk makat gelişi 5 hafta içinde o da döner merak etme dedi hocam. Ben de kendisinden havuza girebilir miyim diye izin aldım bir sorun görmedi. 25 temmuz salı günü yüzdüm bütün gün aktif geçirdim hareketliydim gece 1gibi uyudum ağrım sızık yoktu. Sabaha karşı 5:30 tuvalete kalktım idrarım bittikten sonra sıvı akmaya devam etti, iç çamaşırımı çekmiştim ama terliğimim içine kadar su doldu. Eşimi uyandırdım bir süre bekledik bitmesini hafif hafif sızıntı şeklinde akmaya devam ediyordu ve durmuyordu. Annemde yanımızdaydı ona da haber verdik hemen önce doktorumuza yazdik ama sabah çol erken olduğu için ulaşamadık. Sonrasında sıvı hiç durmak bilmedi hemen acile gittik şansıma kendi doktorum nöbetçiydi. Muayene etti 1 cm açıklık vardı ama bebeğim makat gelişi olduğu için sezaryene aldılar. Hiç doğum sancısı nedir bilmeden güle oynaya doğuma girdim epidural yapıldı belimden ve hiç hissetmedim bile iğneyi hemşireler ebeler çok tatlıydı şansıma uyuşana kadar konuşturdular beni ve yarım saat içinde bebeğimin sesini duydum muhteşem bir duygu öpüp kokladım. Bebeğim erken doğmasına rağmen çok sağlıklı bir savaşçı yanımda mis kokusuyla uyuyor mışıl mışıl 💙 Bugün de çıkışım yapılacak🫠