Benim de uzun bekleme sonrası gelen bir bebek olduğu için deyim yerindeyse kafayı sıyırmıştım. Haftada 1 acile gidiyordum çeşitli bahanelerle 😂 Allah acildekilere kolaylıklar versin. İçime evham gelip saplanacağına gidip görüp rahat ediyordum. Ayrıntılı ultrasonu da yaptırıp; her şey yolunda olunca ve tekmeleri de net hissetmeye başlayınca geçiyor. Tekme sayıyoruz bu kez. 31.haftamda daha dün istediğim zaman tekme atmadı diye çocuğu dürte dürte bir hal olduk 😂 uyuyormuş, uyandırdık hanımefendiyi. Ohhh iyiymiş dedik. Lohusalık daha beter diyorlar, umarım bundan beter olmam 😁