turkuaz_ Kızlar magnezyum kullanıyırum ama yinw çoğu sabahları kramp giriyor. Siz napıyosunuz kramp için soda diyenler var ama sodayla ilgili kotu şeyler duydum.
BirazbundanBirazondan1 turkuaz_ sade soda bebeğin kemik gelişimi için iyidir. Düzenli içtiğiniz zaman bacak kramları aza iniyor. Zararı yoktur faydası vardır. İçebilirsanız günde 2 tane için
Ayshe19 turkuaz_ 30 haftaya giricem bende hiç kramp olmadı yaşamadım çoğu gebe kramplardan şikayet ediyor bende niye olmadı acaba 🙄
turkuaz_ Elifkskl bende hem dün hem bugun çok kötü sabah öyle bi uyanıyırumki üstümden gece traktör geçmiş gibi
turkuaz_ BirazbundanBirazondan1 ya iyi diyenler kadar kötü diyenlerde bar otizime sebep oluyor diyen uzmanlarda var benim doktor iç 1 tane dedi ama zaten midemde hassaas içemiyorum
SSuleeN Hamileliğimin başından beri soda içiyorum. Ağır bir kramp sorununyaşamadım 35+1 iz. Doktorunda günde 1 tane sorun değil dedi.
Merve3801 Kızlar parmak uyuşması yaşayan var mı feci uyuşma hisssizlik ve Ağrı ile uyanıyorum uyuyamıyorum geri hemen geçmiyor
BirazbundanBirazondan1 turkuaz_ otizm tam neyin sebep olduğu bilinmiyor. Doktorunuz zararlı olsa tavsiye etmez. Benimde miğdemde sıkıntılar var. Ben açıp bardağa koyuyorum biraz asit gidince içiyorum.
turkuaz_ Ayshe19 bilmem ne şanslısınız çok zor kramp bi girdimi kıvrım kıvrım kıvrılıyor insan hele eşim yanımda değilse masaj yapıp açıcak kimsede yoksa eyvah
BirazbundanBirazondan1 Ayshe19 ayağa kramp girince çok kötü oluyor. Benimki hep gece yatarken oluyor. Gece aniden uyanıyorum Arada yaşıyorum. Olmadığına sevinin
Elifkskl turkuaz_ gece kocalarımız bizi dövüyor da haberimiz mi olmuyor acaba 😅 dayak yemiş gibi oluyorum bende
BirazbundanBirazondan1 turkuaz_ ben soda şişelerini atmıyorum.süsleyip Eve gelen misafirlere bebek hediyesi olarak verme düşüncesi var. Başladım bile başarabilirsem güzel olacak😅😅 benim uçuk fikirlerim
Nhlhmz11 turkuaz_ soda iyi geliyor , Kızılay’ın magnezyumu yüksek sodası vardı birtek o iyi geliyordu