Bebiko00 19haftalıgım ılk gebelıgım erken dogdu smdı kasılmalar ve karnmda sertlesme oluyor magnorm yazdlar ıctm dun aksam sabah ishal yaptı normalmı bu?
NewMom__ Bebiko00 Bende de aynı durum oluyor korkmayın normal. Günde bir tane mi içiyorsunuz? Doktorum iki dedi bana. Yeni çıkarttı ikiye
Canann1601 Bebiko00 evet normal çünkü ben de kullandığından beri hep ishalim doktora sorduğumda da magnezyum yapıyordur dedi. Eğer çok rahatsız edecek kdar ishalsen iki gün ara ile iç demişti bana
Aysegulll11 Evet bende kullanıyorum . Araştırdım ishal yan etkilerinden biriymiş . Bı kaç haftadr kullanıyorum sknti çıkmadı çok şükür
Bebiko00 Aysegulll11 yaa yan etki skntı ola blrmıkı? Ishal bende var ama sureklı ckmıyorm sabah oldu sadece bıde kac gundur kabzlıgm vardı erken dogm rıskm var ondan yazdı magnormu
Bebiko00 NewMom__ günde 2tane dedı sabah aksam dunden basladm dun aksam ıctm ıshal oldu bakalm uyku yapıyor bıde yorgnluk gbi sanki