Newmoms
Benim doktorumda ikili tarama yaptırdı sonuçlar çok iyi çıktı öbür ay gittiğimde dörtlü tarama istedi yarın çıkıcak sonucu. İkili tarama temizse dörtlü taramaya gerek yok diye biliyorum ama doktorum yinede istedi acıbademe gidiyorum acaba para içinmi yaptılar bebekte bişeymi gördüde yapmak istedi anlamadım 😔