Birannee1 Kızlar uygulamaya göre son 10 gün.Normal doğum olucam Allah nasip ederse çok korkuyorum….Benim gibi günü yakın olan var mı ? Sizde durumlar nasıl.Ben sanki hiç doguramicam.dogururken nefessiz kalıp ölücem gibi 🥺
Youngmotherr Birannee1 19 günüm kaldı uygulamaya göre ama doktorum bu hafta doğurursun diyordu doğmucak bu bebe gibi
Fereh2000 Birannee1 Yaa benim de 16 gün kaldı . İlk olduğu için bilinmezliğin verdiyi heyecan var🥲 normal doğum yapıcam. Bir tek doğumla ilgili bir çok şeyi araştırdığım için rahatım. Sancılar başlayınca neler yapacağımı biliyorum. Ikınma başlayınca nasıl ıkınmam gerektiyini öğrendim ve nefes egzersizleri yapıyorum sürekli doğum için alışıyım diye.
Birannee1 Youngmotherr ben kafayı yicem korkudan hatta aklıma Allah affetsin nereden kalkistin bu işe diye bile geçtiği oluyor korkudan
Gizem-eruzun Birannee1 bizdede son 12 gozukuyor ikinci dogumum 🤦♀️ ilk doğumum biraz travma olarak kaldığı icin bende tedirginim ve korkuyorum biraz😐
Aggg Birannee1 benimde son 8 gün kaldı heyecan var tabi ki olmaz mı doğum şekli de net değil bi de üstüne çünkü kilosu artmış 3600 gram olduğu için bir haftada da 4 kiloyu geçer muhtemelen suyum da fazla olduğu için sezeryane dönebilir dedi doktor Zeynep kamile gidiyorum siz hangi hastane