Kızıma 33 aylıkken hem gündüz hem gece bezini aynı anda bıraktırdım. 2 günde alıştı. İlk 2-3 ay gece kaçırdığı oldu ama alez takmıştım zaten hiç sorun olmadı. Bırakın ıslansın , rahatsız olsun ıslaklıktan. Böylece alışmaya çalışacaktır ıslanmamak için.Kış gelmeden düzen oluşur. Size tavsiyem en başta “ sana göre bezler bitmiş, bu son bezimiz “ deyip bezi bir daha takmamanız. Bu süreçte de çok sakin olun ve gece altını ıslattığı için kızmayın 🌸bir de tuvalet eğitimi stickerları var, kızım yapıştırmayı çok sevdiği için işimize çok yaramıştı. Yatmadan 2 saat önce de sıvısını azaltıp yatmaya giderken tuvaletini yaptırırsanız gece daha kolay geçecektir.kolaylıklar diliyorum