fizikcianne Kızlar 22+5 haftalık hamileyim. Bebeğim normalde çok hareketliydi ama bu hafta hareketleri aşırı azaldı. Ne yapmam lazım. Kötü bir şey yoktur değil mi
ikotrtn fizikcianne galiba bebek büyüdükçe azalıyor ama şiddeti artıyor hiç hareket yok ise de gidin arada hareket ediyor ise problem yok benimde öyle günün çoğunu uyuyarak geçiriyorlar çünkü
OZNUR78 fizikcianne arada bir gelir gider annesi uyuyor o cunku sen kendini yormamaya calis dinlen bol bol yuruyus yap hicbirsey yok korkma 🥰
Tugceyk Bu zamanlarda olabiliyormus canım. Endişe duyuyorsan saglik ocaginda kalp atimlarini dinlemek için cihaz var gidip baktirabilirsin. Ama çoğu zaman uykuda oluyorlar ondan dolayı hareket her zaman hissedemeyebilirsin.