happymuti Merhaba 8+4 hamileyim aşırı derecede mide bulantısı yanması ve kusmam var hastanede yatıyorum şuanda serum vermelerine rağmen geçmedi başına gelipte bu ilacı kullanan ve geçen varmı
glz87 happymuti benimdd mide yanması oluyo evet doktorum bu ilacı tavsiye etti kullandım hemen geçiyor yanması
Churcill happymuti seruma rağmen geçmiyorsa rennie fayda etmeyebilir ama denemekten zarar gelmez ben bazen kullanıyorum mide ağrısı yanma olunca geçiriyor ama çok fazla mide şikayetim yok
happymuti Churcill Çok perişan etti beni gegirmede çok var doktorumda birşey demedi olur 3 aydan sonra geçer diye düşünüyor ama dayanamıyorum deneyeceğim bugün inşallah