ela23_ Arkadaşlar ben 14+2 haftalık hamileyim şu son 2 gündür kasıklarımda ağırlar olmaya başladı bazen de belimde adet olacakmışım gibi sancı oluyor acaba neden oluyor şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim🌸🌸
Happyhappy__ ela23_ canım kanama ve su tarzı bişey gelmediği sürece rahat ol gayet normal arada olcak ama akıntın varsa sarı ve yeşil renkse enfeksiyon ağrısıda olur onun için doktora gidebilirsin. Geçmiş olsun 😊
Minikkusun_annesi Gayet normal hiç korkmayın bende de ilk zamanlar da öyle olmuştu ve şimdi 27+3 olduk belim sırtım bazen ağrıdan duramıyorum bebek büyüyor bütün ağrılar yükleniyor haliyle. Sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah 🩷🩷
ela23_ Minikkusun_annesi yataktan kalktığım zamanlar özellikle fena bi ağrı yapıyor çok korktum acaba bişey mi oldu diye🥺🥺amin inşallah🤲🏻🌸
ela23_ Happyhappy__ doktorum az bi enfeksiyon olduğunu söylemişti idararda o da her hamile kadında olabilir dedi sadece beyaz ve akışkan bi akıntım oluyor kokusuz o kadar☺️☺️çok teşekkür ederim🌸❤️
Minikkusun_annesi ela23_ evet bende de öyle oluyor bazen kasiklarim tutuluyor sanırsın ağrıdan bazen bacak krampları vs oluyor hatta enfeksiyon fln oluyor bütün hamilelikte oluyormuş normal bu Doktorum bana vitamin fln vermişti ve bolcaaaa su tüketmen lazım ki enfeksiyon idrar yoluyla çabucak atılsın
ela23_ Minikkusun_annesi emin olun içtiğim suyun hadi var hesabı yok ona rağmen varsada bilemiyorum😂🌸
Minikkusun_annesi ela23_ yok merak etmeyin geçiyor belli bir sure sonra sizde dikkat ederek su içersiniz. Ah bi an once dogursam diyorum bel ağrısından adım atamıyorum düşün 😂😂