Korkanlar için yazıyorum. Benım canım okadar hassas ki. Tamamen kişide bitiyor onu anladım. İlk iki parmağıyla giriyo acımıyomus dedım zaten jelle giriyo. Sonra tamamen gırınce cok hafıf acıdı ama saniyelik. Oda ben kendımı kasıyorum acayip kastım hemde. Doktorun elını tuttum. Korkulacak bısey yok. Fakat doktorum kasarsan kendını dogumun zor olur dedi. O benı korkuttu. Genelde de cunku hep kasıyorum kendımı. Bagıramam mesela kasarım. ### sımdı dogum korkusu oldu oyuzden.