unvr Canles 2.kez kızım oluyor ve 2sinde de bulantılar yüzünden bitkisel hayattayım🤭 kime sorduysam aynı cevabı aldım.erkek anneleri bulantı kusma yaşamıyor.rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Sudee9 Raziyenurx canim sen bana instadan yazsana ordan atayım sana resmi burdan atamiyorum ben sudeyusufgurell insta hesabim
Blueberry0 unvr evet çok doğru kusmaktan ölüyordum hiçbişey yiyemiyodum. Erkek sanıyordum ama hep içime öyle doğmuştu ama kızmış meğer 😀 Erkek bebeğe hamile olanlar daha rahat geçiriyor bulantısızzzz😗
Haticengin17 unvr kesinlikle katilmiyorum ilk oğlumda 4 ay boyunca kustum ve kilo kaybi yasadim kisiden kisiye degisen bi durum bu
Senzinc Sudee9 benmde suan 11+1 bulantılarım oluyo arada ilk bebeğim erkek 2.kız hissediyorum😄ama allahım sağlık versin bebişlerimize🥰 sizin nasl geçiyo hamilelik
iremmm1919 Sudee9 Foruma ilk tıkladığında sol tarafta alt alta 3 çizgi var ona bas ve resim yükle de . Resim yüklenince kopyalaya tıkla . Sonra buraya gelip yorum yazıyorsun ya oraya yapıştır yap canim
Senzinc Sudee9 bnmde bulantım oluyo ama hiç çıkarmasım yemek yiyesim gelmiyo sürekli meyve falan yemek istiyorum allah yardımcımız olsn canm allah sağ salim kucağımıza versn