Elifkts 28 haftalık gebeyim 6 aydır kan ilacı kullanmama rağmen kanım her geçen ay düşüyor ve yarın damardan kan takviyesi alıcam bebeğe zarar vermeye başladı. yan etki olma ihtimali yüksek dediler aranızda hamileyken kan takviyesi alan varmı😔😞
Senaa12 Elifkts bende alıyorum canım doğumuma 5 gün var şuana kadar toplam 7 tane serum aldım herhangi bir yan etki yaşamadım ama alerjik reaksiyon verme ihtimali yüksek ilaçlarmış o yüzden serumları çok yavaş veriyorlar yaklaşık 2 saat sürüyor😞
birgaripana_ Elifkts demir ilacından mı bahsediyorsunuz? Eğer öyleyse bendede demir eksikliği vardı ilk hamileliğimde ne içsem fayda etmiyordu en son 60 çıkmıştı değerim 35 haftada damardan verdiler düzeldi 120 felan oldu. Şimdi yine aynı 28 haftadayım 120ydi en son düşmeye başladı ilk başlarda yüksekti ilaç fayda ediyordu ama yine fayda etmemeye başladı Yan etkisini yaşamadım
Gizem_cetinbas Elifkts bende aldım 6 kere ama hala sıkıntılı hala sıkıntılı bi türlü normale dönmedi ama benim kan değerlerim hep düşüktü hiç çıktığını görmedik
Elifkts Senaa12 evet yan etkiden kastım alerjik reaksiyon Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebişinizi🙏🏻😔
Mediha99 Senaa12 ben de 2 tane aldım gerçekten yavaş mı verilmesi gerekiyor çünkü ben ilkinde öldüm öldüm dirildim 2. De başka bir yerde taktırdım dedim ne kadar uzun sürdü ama ne kadar iyi geldi bana demekki o yüzden miş anlamıştım zaten
Senaa12 Mediha99 evet yavaş verilmesi gerekiyor özellikle ilk 15 dakika. Minimum 30 dk-45dk sürmeliymiş serumun bitmesi reaksiyon almamak için
Sudeeee Bana da 20 dk da veriyorlar hızlı şekilde neden acaba bugün ferinject diye bir serum verdiler 15:20 dk sürdü hızlı veriyolar ama sanırım yan etki yaptı mide yanmasından uyuyamıyorum.