Tazebianne Kızlar 32 haftalık hamileyim nasip olursa erkek bir bebeğim olacak inşallah. İki gündür çok fazla kasılmalarım var ve bebek kendini sürekli bir noktada toplayarak sertleştiriyor bu durum beni çok zorluyor. Yaşayan var mı acaba hatta şu saatte sırf bu yüzden uyuyamıyorum
Symaaas Tazebianne 36+4 dem sesleniyorum doğuma kadar devam edecek 😀 malesef alan daraldı kendini doğuma hazırlıyor annesi eskiden küçüktü hissetmiyorduk şuan her hareketlerini hisssediyoruz benim aşagı doğru indi artık hissediyorum ve o kadar acı veriyorli şuan yakındığım. Şeyi haftalar sonra özleyecek olmam 🥹🥹
ilgihazaal Tazebianne normal bebek büyüyor kendine yer açmaya çalışıyor. Su gelmesi ve kanama harici Dr lar önemli görmüyor. Kasılma değil.
Tgcgkhn Tazebianne şuan toplandığı için hastanede yatıyorum alttan muayene ile bi çok kötü olacak şeylerin önüne geçiliyor
Tazebianne yenibirannis yani bebek bir noktaya toplanıyor ve o noktada resmen taş kesiliyor gibi. Bir kaç saniye bu şekilde kaldıktan sonra gevsiyor
Ruhsuz Merhaba ben de 34 haftalık hamileyim bugün nst ye girdim bende de sertleşme oluyir bir yere toplanıyor ama çabuk geciyor ,bir sıkıntı çıkmadı hamdolsun ,muaynen ne zman soktoruna sor mutlaka herkesin ayni olmayabilir ,sağlıcakla gelsinler 🥰🤲
Tazebianne Ruhsuz evet sadece bir kaç saniye sürüyor ama sık oluyor dün gece tüm gece boyunca sürdü diyebilirim bugün biraz iyiydim ama şimdi yine başladı. Doktor randevum iki sonra yani biraz tedirgin oldum doğrusu
Tazebianne Acile gittim ama direk alttan muayene edelim dediler ben de haftam daha erken olduğu için biraz korktum yapmak istemedim
Mevagamze Tazebianne 30. Haftamdayım karnın sertleşiyor onu demek istiyorsun galiba bende de oluyor ama oluyor artık öyle kasılmalar ama için rahat etmediyse kendine doktoruna sor yinede
binnur64 Tazebianne sertleşme sancı oluyomuş ben de 32+6 da bundan dolayı acile gitmiştim çok sertleşiyodu ve baya ağrı çekiyodum nst de sancıların çıkıyo dediler 3 serum verdiler öylelikle geçmişti
Sanathanim Bndede oluyor ve düzeliyor abartılacak bişe olmadığjnı düşünüyorum. Sonuçta bebeğin yeri daralıyor ve güçleniyor
Tazebianne Sanathanim benim de ilk gebeliğim olduğu için abartılacak bir şey mi değil mi emin olamıyorum hani sonuçta bilmiyorum yaa
Karenim13 ilgihazaal evet banada cocuk yerleşmeye calisiyor büyüyor baskı yalar dediler ama bak kadın hastanede yatmis
Karenim13 binnur64 nasıl yani sancı acı yok ama sadece göbek deliği tarafında toplanıyor bazen yan tarafta
Karenim13 Tazebianne ya aynen bazen yürürken aniden.oluyor korkuyorum nefesimi kesiyor.aci yok ama sertleşme doluluk kasilma tuhaf oturuyorum biryere geciyor sinra ama bu ara sıklaştı dr sorcam
binnur64 Karenim13 göbek deliği değilde karnın sağ tarafında oluyo ben de biran da semsert oluyo ve ağrısını hissedebiliyosunuz baya
tlhmrv Tazebianne sertleşme kasılma nst de sancı olarak çıkıyor doktoruma sordum bn saatte 1 falan oluyosa önemli değil doğuma hazırlık gibi düşün ama sık sık oluyosa o önemli dedi bn böyle deyince bni hemen nst takdi ve orda sancı çıktı gervekten de .Bnm erken doğum riskim de var hemen serum verdiler oylelikle durdu
Tazebianne tlhmrv bu sürekli mi oluyor sizde yoksa bir kere mi yaşadınız bu durumu. Ben iki gün önce tüm gece boyunca çok kısa aralıklarla yaşadım bu durumu. Kısa araliklarla sertleşme ve kasılma birlikte oluyordu ve ben de ıkınma hissi oluşuyordu tüm gece bu şekil yaşadım eşim evde olmadığı için hastaneye gidememistim