Aysedgl şuan 2 dk uyumuş, ve ayaklarımın yanmasına uyanmış biri olarak söylüyorum sanırsam yapacak bişey yok çok sıcak oluyo gündüz üşüyen ayaklarım gece yanıyolar kalkıp kaç kere soğuk suyla yıkıyorum bilmiyorum bile netten baktım biraz magnezyum eksiliğide yapıyomuş geçen içtim bilmiyorum daha rahat gibiyle sanki ama ben büyük hap yutmakta zorlanıyorum oyüzden hergün içemiyorum